Jak objednat
U Bidfoodu můžete objednávat několika způsoby – přes obchodního zástupce, zákaznické centrum, e-shop nebo mobilní aplikaci mujBidfood.cz. Zvolte si cestu, která Vám nejlépe vyhovuje. Jednotlivé způsoby objednání můžete kdykoliv měnit nebo kombinovat.
Jak se stát zákazníkem Bidfood?
Připojte se k naším spokojeným zákazníkům tak, že
kontaktujete naše zákaznické centrum
nebo vyplňte registrační formulář na portálu mujBidfood.cz
V obou případech Vás navštíví náš obchodní zástupce, který na místě ověří Váš zájem a potřebné údaje pro spolehlivý a efektivní závoz zboží.
Pro registraci je nutné mít platné IČO, protože společnost Bidfood dodává zboží výhradně podnikatelským subjektům, nejčastěji gastronomickým provozovnám a maloobchodním prodejnám.
Vyberte si, jak chcete objednávat
E-shop – 24/7 přes internetový prohlížeč
Aktuální ceny, detailní informace o produktech a řada užitečných nástrojů jsou dostupné po přihlášení na portálu mujBidfood.cz. Výběr i objednávky usnadňují personalizované šablony oblíbených produktů a historie předchozích nákupů. Inspiraci přinášejí gastronomické koncepty nebo receptové kalkulační listy.
Mobilní aplikace – 24/7 pro chytré telefony a tablety
Nejrychlejší způsob, jak objednávat, je pomocí přehledné aplikace. Nákupní košík je sdílený mezi e-shopem a mobilní aplikací, což umožňuje rozpracovanou objednávku dokončit kdekoliv a na jakémkoliv zařízení – v počítači, mobilu či tabletu.
Ke stažení aplikace pro Android nebo iOS načtěte QR kód nebo hledejte mujBidfood na Google Play nebo v App Store.
Zákaznické centrum – v provozní době telefonicky
Telefonickou objednávku lze vyřídit snadno a rychle prostřednictvím našeho zákaznického centra. Operátorky a operátoři mají přístup ke stejným informacím jako obchodní zástupci – ke skladovým zásobám, cenám i detailním informacím o výrobcích. Rádi zodpoví Vaše dotazy nebo zaznamenají podněty či připomínky.
Zákaznická centra – Gastronomie
Mimo provozní dobu můžete nechat vzkaz na záznamníku. Nebo můžete poslat e-mail:
zakaznickecentrum@bidfood.cz
Praha a Čechy – jih
| Pondělí – čtvrtek | 7:00 – 18:30 |
| Pátek | 7:00 – 17:30 |
| Neděle | 8:30 – 18:30 |
Vedoucí zákaznických center pro gastronomii
Zákaznické centrum – klíčoví zákazníci gastronomie
Zákaznické centrum – Maloobchod
Mimo provozní dobu můžete nechat vzkaz na záznamníku. Nebo můžete poslat e-mail:
callcentrum@bidfood.cz
Obchodní zástupce – osobní schůzka
Prostřednictvím zákaznického centra si můžete snadno domluvit návštěvu obchodního zástupce. Pomůže Vám s orientací v sortimentu, doporučí zajímavé produkty a případně rovnou převezme objednávku. Ve spolupráci se specializovanými kolegy z různých oborů Vám navíc poradí, jak optimalizovat nabídku i provoz a dosáhnout vyšších zisků.
Elektronické faktury
Dodací listy a faktury zasíláme e-mailem ihned po jejich vystavení. Zatímco klasický formát PDF má pouze informativní charakter, elektronické formáty ISDOC (faktury) a BidXML (faktury i dodací listy) lze snadno importovat do Vašeho skladového či účetního systému. O nastavení zasílání elektronických dokladů požádejte svého obchodního zástupce nebo zákaznické centrum.
Další možnosti nákupu
Kontakty na specializované prodejce čerstvých ryb naleznete na stránce Fresh Fish Service.
Pokud chcete nakupovat jako soukromá osoba, navštivte náš Nowaco market v Kralupech nad Vltavou.